fredag 14 mars 2008

Uppdatering... OTROLIT:)

Ja... d känns nästan otroligt att jag har ork att skriva uppdateringar nu fö rtiden, men idag tycker jag att ja ha hunnit avverka så mycket så jag måste ju gör aen lista som omväxling;)
Jag/Vi har:
  • Plockat upp alla saker
  • Kastat ut alla mattor
  • Dammat mattorna
  • Dammsugit
  • Plockat ur diskmaskin
  • Diskat
  • Startat en tvättmaskin
  • Tvättat ur "roskis" skåpet
  • Tvättat ur "kex" skåpet
  • Torkat damm
  • Plockat ur tvättmaskinen
  • Satt igång en ny tvättmaskin
  • Torkat golvet
  • Tagit in mattorna
  • Bäddat sängarna
  • Städat WC
  • Vattnat blommorna

Och nu sitter jag här i all sköns ro med min sjuka rygg, klädde på Melissa för en stund sen för hon ville ut med pappa och köra motormoppe!

Egentligen borde jag oxå gå ut... men ja ska inte köra motormoppe... utom tvätta bilen utifrån och in, men ja tror d får vara! Min rygg blir inte precis bättre av att tvätta den!

Om en timme ungefär så blir det att börja göra mat, idag blir det spagetti m. köttfärs sås:)*mmm*

Sen ikväll... kanske en 9 tiden så kommer min mamma och pappa hit, Melissa har frågat flera gånger idag när dom kommer... Hon väntar på sin leksaks låda som hon har beställt av moffa:) Och den skall vara röd:)

Sååå... i mårgon blir det nog inte att göra ngt speciellt... tvätta vardagsrumsfönstrena och sätta upp nya gardinerna som mamma har sytt till mig:)*tack mor*

Men egentligen så hoppas jag ju på att jag inte överhuvudtaget vaknar i egen säng i mårgon, men d e vel nog bara önske tänkande:(

Nåjaa... nu ska ni ha en fortsatt trevlig fredag!

kram

Inga kommentarer: