onsdag 26 mars 2008

Onsdag... å nätterna går bara bättre:)

Å mamma e nöjd, inatt vaknade hon bara 2 gånger å d tycker jag e bra för att endast vara 5 dygn gammal!
Hörde även att Melissa var upp på WC inatt, men hon gick nog till egen säng igen sen, för vi såg inget av henne förens kl.7 på morgonen!
Lite tråkigt när inte storasyster vill sova längre en så, men va kan man:)
Nu jusst ligger lilla damen och sover här bakom mig på sängen och storasyster tittar på TV under filten:) Hon har varit ute med pappa i 2 timmar, så hon var vel kanske liten frusen när hon kom in eller så är det bara för att ha det mysigt:)
Har även haft problem med lilla damen på dagarna att få henne att sova längre stunder utan att man måste ha henne i famnen! Men nu tror jag att jag har hittat lösningen:)
Har haft henne att sova på sidan förut, men då har hon vaknat efter ca. 5 min å man har tagit upp henne och hon har somnat om!
Men nu satte jag henne att sova på mage, och hon har nu sovit en halv timme ca. så vi får hoppas att det inte var ngt annat en det:)
Storasyster har motormoppi förbud pga. förkylning nu! Men, snorn har börjat lossa ur näsa, så kanske vi skulle slippa det snart! Och host medicin prepareras hon med 2 gånger /dag! måste kolla på flaskan hur många gånger man får ge, ifall vi får ge flera gånger så ska vi göra det:)
Men men... annars har vi det bara bra! På Fredag eftermiddag kommer A hit och tittar till "lilla" tanten:) får se då hur mycket hon har växt sen vi kom hem från BB!
Nåjaa...
ha en bra dag!!!
Kram

3 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis Till Lilltjejen:) ö Lena

Anonym sa...

Jeejj.. nu har ja lärt me hu man gör! Måsta fara o koll bloggen din så ja sko få lär me o kommenter.

Anonym sa...

Grattis till töösen!!