torsdag 6 mars 2008

Snö snö å åter snö...IGEN!!!!

Ja d e otroligt vilka snömängder som kan komma ner här nu. Nu är det nog ODENTLIG vinter här, men d e lite sent på tänkt tycker ja... för såhär som d ser ut nu brukar d ju göra i Januari. Så får de var detta slutar:)
Idag skall Melissa, jag och Nanu trotsa vädret och åka på en stadsresa:)
Lite hjälp på traven måste ju skrutten få idag oxå:)
Milla skulle oxå komma in till stan och göra oss sällskap efter att hon slutat skolan, så vi har inte så brått att komma oss iväg, skall hämta nanu kl.11, så d blir sådär passligt;)
Sen så sa Nikki igår att vi måste åka till Sansund efter donitsar på hemvägen, dom lär vara i stil me Arnold eller om d tillåme va Arnolds:) Donitsi Maailma heter det. Tror jag skall hämta några donitsar åt oss till kvällskaffet så vi får provsmaka dom:)
Ngn som har testat??:)
Ikväll blir det inte att göra ngn ting tror ja, åtminstone jag har inget planerat:) D finns ju sånna som planerar åt mig, så d e ju bra;)
Kanske man sku ta och köra lite skoter igen ikväll då...
Nu får d vara bra såhär för denna gång, kommer kanske med en uppdatering sen hur det känns efter stadsresan och vad vi hittade att spendera pengar på;)
Kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har ätit donitsarna en gång, men tyckte inte de smakade så värst mycket.. Arnolds är nog godare, men dock fetare :P

Anonym sa...

Jag har också ätit dem en gång och tyckte de var supergoda!!!