måndag 3 mars 2008

hmm...

Nu har vi då facktist varit inne hela tiden förutom när vi var till butiken och handlade mat! D snöar jo... å d e jätte mysigt väder, men min rygg säger nej när jag föreslår att gå ut!
Men kanske ikväll när gubben kommer hem och vi har ätit så går vi ut och går den dagliga svängen:)

Tvättat en tvättmaskin har jag gjort och hängt upp och plockat ner och vikt ihop torr tvätt!
Diskat en diskmaskin och varit och handlat! Nu är det 2 saker som återstår, dammsuga och vattna blommorna!

Någon ny dammsugare har jag fortfarande inte trots att vi var till stan i Lördas, hittade en som jag skulle kunnat tänka mig, men det var 1 funktion på den som inte var riktigt gjenom tänkt, så den lämnade i butiken!
Meeen... gammla bettan funkar nog ännu:)


Nåja... nu ska jag gå och börja göra något då igen efter en liten paus...


Ha d gött


kram

Inga kommentarer: