fredag 7 mars 2008

Ännu mera snö...

Var skall detta sluta tro?
Idag är d då Fredag, och till på köpet dagen D... men inget värkar hända ännu denna helj, kanske nästa vecka.
Magen e lugn som en filbunke, på morgonen när man vaknar ska Melissa ALLTID lyssna å titta på bebi, men idag så rördes ingenting jusst, så d va inte så rolit idag:(
Kl.11 skall vi och hälsa på tant A, för se vad hon har att säga idag då:)
Sen efter det måste vi åka in till butiken och köpa bröd och mitt mineralvatten e slut, så jag måste åka och köpa en ny åt mig! Kankse d skulle lönas att köpa 2, så klarar jag hela heljen;)
När vi kommer hem skall vi ta och städa, eller nu efter att jag skrivit detta så skall vi börja plocka upp alla saker som ligger på golvet och i allmänhet reda upp, då e d mycket änklare och roligare att börja städa när man kommer hem;)
I heljen har vi inga planer, hellst skulle jag inte alls vilja vara hemma, men med denna fart får jag nog vara hela heljen:(
Men i kväll kommer nu svärmor & Linda hit, och i mårgon kommer Sassa & Milla*sakna*:)
Annars vet jag inte vad jag skall berätta mera, skall söka upp kläder åt Melissa nu så hon får klä på sig, och sen blir d att börja städa:)
Ha en super bra dag!
Kram

Inga kommentarer: