tisdag 25 mars 2008

Trötter är jag!

Ja, nu börjar tröttheten efter förlossningen smyga fram!
Måste ta mig en tupplur sen när Melissa och Fredric åker och handlar och lillan äter! Jusst nu så sover hon så gott i vår säng, det har hon gjort sen kl.8 i morse:)
En bykmaskin har jag startat, och jag tror det börjar vara klar snart så jag får plocka ur den!
Har inte blivit så mycket tvättat dessa dagar som jag inte varit hemma! Och det blev ju ändå 5 dagar, så d finns en del!
Annars är lillan väldigt snäll! Denna natt gick betydligt bättre en senaste natten!
Men det är klart, det är en stor omställning för gumman! Att komma ut till denna stora vida ljusa värld från den mörka och trånga som hon nu har legat i i 9 månader!
Har även ringt till rådgivningen, men A var upptaget så vi satte ett ring bud åt henne så får hon ringa upp!
Antagligen vet hon redan om att vi har fått en tjejj eftersom Fredric skickade åt Kim att vi hade det... men, det hör ju till min plikt:)
Men men... nu ska ja lägga mig på soffan en stund!
Kippar snart av stolen av att jag är trött:/
Ha d gött!
Kram

Inga kommentarer: