tisdag 11 mars 2008

Tisdag och tö väder...

Ja, idag är det åter igen tä väder! Hoppas Våren är på väg, men egentligen inte, för vi har ju inte hunnit njuta av den ordentliga finska vintern ännu!
Tja... idag ska S & A komma hit:) D ska bli roligt med lite sällskap som omväxling!
För det mesta är det ju bara jag och Melissa hemma... å d blir tråkigt i längden!
I går fick Melissa ett eget TV i sitt rum, det står ändå bara och skräpar inne i skrubben, så jag tyckte vi kan ju sätta det i användning i stället då...
Så nu har hon fått alla mina gammla filmer, men det är åtminstone 2 st som jag inte hittar, måste fråga kära mor om jag fortfarande har dom hemma!
Nu sitter jag och väntar på att posten skall komma så jag får gå efter den och se om mina foton har kommit:) Och nu i samma ögonblick som jag skrev det så kom den prickiga bilen;)
Så... nu sk ajag gå och hämta posten!
Kanske kommer med en uppdatering senare ikväll när jag vet vad vi har hittat på för roligt med S & A:)
Ha en bra dag!
Kram

Inga kommentarer: