söndag 16 mars 2008

Heljen var över nu då snart...

Och jag e fortfarande hemma:( Men kanske det börjar hända något i mårgon;) Vi kan ju hoppas på det åtminstone:)






Som ni märkt har det varit tyst här över heljen! Mina föräldrar har varit här! Igår på dagen var vi till kokkola och shoppade lite;) Skulle inte ha ngt speciellt... men Melissa fick 2 nya jenasbyxor, nya trosor och nagellack! Jag hittade 2 nya BH till mig sj + en vardagsrums matta... den e jättefin... sk sätta in en bild på den:)






Och sen när vi kom hem satte vi in köttet i ugnen och jag började ta ner gardinerna i vardagsrummet, och så tvättade jag fönstrena! Mamma sydde klart mina nya fina gardiner och så satte hon upp dom:) Så nu har jag ett väldigt vårigt vardagsrum:)



På kvällen eldade jag bastu till mig sj! Moffa och Melissa gick oxå, och sen senare på kvällen så plockade vi fram ostbricka:) *mumms*


Idag så åkte mor och far hem:( Men dom kommer ju snart igen;) *rimmeli rim*


Melissa och jag gick ut när dom åkte, och så städade vi lekstugan!


Fredric är och hugger, men när han har det klart så hade han låvat Melissa att åka och pulka med henne till hästberget!



Ikväll blir d nog inget speciellt... Wallander kl. 22... Don`t Miss It;)





Ha d så bra!



Kram

Inga kommentarer: