måndag 10 mars 2008

Oi oi oi...

Klåpare får man no bara säga:)
Skulle nämligen träffa min en jobbar kompis på HH idag, och jo visst, vi var båda på HH, men hon var i stan och jag var i Härmä! Uuups... en liten miss där att inte säga VILKET HH man menar ;)
Så... så blev det med den saken! Vi träffades inte:(
Men... d kommer ju nya chanser, och hon e ju så snäll så hon ska vara med Melissa så länge som fredric och jag är och "hämtar babyn" som Melissa uttrycker det:)
Tack för det S:)
Annars idag har jag varit ganska aktiv facktist tycker ja!
Dock inte på förmiddagen, men eftermiddagen var det ju desto mera program på chemat:)

Efter att vi kom från HH så har jag...

  • Startat en tvättmaskin
  • Plockat ner torra tvätten och satt in den i skåpet
  • Plockat upp saker och ting
  • Sakt åt gumman ett X antal gånger att hon ska plocka upp i sitt rum.
  • Diskat
  • Startat diskmaskinen
  • Dammsugit
  • Gjort blåbärspaj
  • Rivit kål
  • Gjort mat

Ja... d va vel ungefär allt! Men årdningsföljden stämmer ju inte, kom på medan jag skrev att facktsit så gjorde jag vissa saker före vi åkte till HH, men spela roll!

Ja... vad hittade jag på HH då???

Jo, present till Milla som snart fyller, fotoalbum så jag har någonstans att sätta in fotona som jag har beställt, MAT i mängder, spolarvätska, en korg att ha på klä hyllan och lite annat smått!

Nåjaa... vet inte vad jag skall skriva mera nu! Men jag tror ja ska slänga mig på soffan och vara lite slö nu när det går! Känner mig ganska trött i hela kroppen!

Men ha en fortsatt trevlig kväll...

Kram

Inga kommentarer: