onsdag 12 mars 2008

Tjaa... Då va d onsda!

Å vädret är FORTFARANDE lika tråkigt!
Jag vågar mig inte ut i detta väder eftersom ja e så rädd för att ramla om kull!
I går gjorde vi vel inte så mycket tror ja, på kvällen badade vi bastu... d va vel typ allt:)
Idag har vi varit och hälsat på tant A! Där var allt bara ok, fick en tid till mödra på månda! Men jag hoppas innerligt på att något har hänt före det:)
Träffade även M där... d va länge sen:)
Annars idag så har jag sorterat och satt in mina 132 foton som kom på posten idag:)
Det är foton som jag framkallat, dom är ända från när Melissa blev född... så d börjar bli tid på att framkalla lite:)
Hade planerat att jag skulle dammsuga när Melissa går upp o verkstan med pappa, men pappa fick ett kvällsjobb nu, så han måste åka på det och gumman får inte gå till verkstan i kväll... men hon har ju varit flera kvällar i rad nu, så kanske hon klarar sig ikväll:)
Men dammsuga skall vi nog göra ändå! Måste bara låta lasagnette sättna lite i magen! Är så stinn nu när vi har ätit för bara en liten stund sen!
Funderar även på att ändra min Layout här på blogger... men då undrar jag, försvinner alla mina skrivelser eller följer dom med?
Försvinner dom så gör jag inget åt Layouten!
Ha en trevlig kväll...
Kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Självklart hänger dina skrivelser med!