tisdag 18 mars 2008

Imårgon gäller det...

Så idag ska jag byta sängkläder i sängarna och dammsuga och torka golven så får vi sätta fram lite påsktuppar sen:)
Ngt påskris har vi inte i år! Men kanske vi klarar oss utan detta år, har totalt glömt det:(
Men påskägg har vi, för d var jag och handlade idag efter att jag kom från Malmska... och så var ja på en kaffekopp till Fredrikas cafe!
Annars är allt lugnt och fridfullt här! Busarna är ute så jag skall ta och städa nu sålänge som ingen springer ivägen:)
Ikväll skall vi och hälsa på ti högsnåre bara M.s arbetstider inte ändras! *hoppas*
Men men... så är det nu då!
Detta är antagligen sissta inlägget på en bra tid framöver om jag inte hittar ngn dator på malmska så ja kan uppdatera lite i mårgon hur det framskrider!
Men vi ska hoppas att det inte drar ut på tiden så vi slipper hem till heljen:)
Ha d så bra!
Kram

7 kommentarer:

Anonym sa...

Lycka till imorgon...!/Mammax2

Lite och Stor. sa...

tack:)

Anonym sa...

Lycka till imorgon och Glad Påsk!:)

Anonym sa...

Lycka Till Imorgon och Glad påsk på er alla:) ö Lena

Lite och Stor. sa...

tack tack tack:)

Familjen bus.... sa...

Grattis till tjejen...

Du va så duktig gumman...

Kram o du vet vi e stolta över dig...att du orkade trots att d tog så länge :)

Kram Camilla med familj

Anonym sa...

Grattis till en liten prinsessa! / Lilly