torsdag 27 mars 2008

Första besökarna:)

D har vi haft idag! S, J å A var nämligen hit och hälsade på!
Före dom kom medan lillon sovd så plockade jag undan en massa saker som hade blivit framdragna! Hinner ju inte springa och plocka på samma vis mera:)
Men Fredric tog med gumman ut så jag kunde reda upp i fred!
Å när dom kom in hade jag jusst blivit klar och gumman hade vaknat, så d återstod bara Fredrics uppgift, å d var dammsugningen;)
Gräddade även pirkkas hallon wiener så vi skulle ha ngt att bjuda på! å dom var facktist riktigt goda:) gubben e bra att välja:)
Å nu ikväll har vi inte gjort mycket, Fredric är i verkstan, Lillan sover och Melissa ligger här bakom mig halv naken:) Hon håller på å ska byta till pyjamas menade hon:)
Åså ha Melissa å jag prata me mommo i 53min. tänk va tiden går fort när man har roligt;)
Och i mårgon kommer dom hit, vi väntar redan:)
Men... ja tror d får vara bra såhär nu!
Har inte lika bra med tid mera att skriva, men en gång om dagen ska jag vel klara av;)
Kram

Inga kommentarer: