måndag 10 mars 2008

Måndag då... ännu en gång:)

Och här sitter jag... FORTFARANDE:(
Men... vad gjorde vi i går? *hmm*
På förmiddagen var vi inne... fy vilket väder det var!
På eftermiddagen lite före 1 så satte vi oss i bilen och åkte till uffes mat och cafè för att äta mat! Hade varken ork eller lust att göra ngn mat sj i går!
När vi kom hem satt jag och läste min story och Melissa lekte... Freddi var i verkstan!
Ringde honom och frågade om han ville ha kaffe.. å d ville han, så jag satte på kaffe och han kom ner! Melissa skulle oxå ha kaffe:) Å d fick hon, och drack, det gjorde hon oxå:)
När vi hade druckit så skulle gumman ut med pappa i verkstan! Så då blev d att klä på kurabyxor och gummistövlar så hon inte skulle bli så våt!
Sj satte jag mig i soffan för att slöa... kom inget på Tv så jag tog min tidning och läste lite i stället!:)
Plötsligt hör jag att "motormoppin" kommer dundrande ner för backen, så jag tittade ut och där satt en mycket nöjd Melissa med pappa... hon hade fått sin vilja igenom att dom skulle köra lite:)
Och slira och sladda gjorde dom... bara spurta slask:) När dom hade kört på en bra stund så kom Melissa in... hon var totalt uppspelt när dom hade kört och sprättat en massa slask så dom var våta båda 2:) tacka vet ja korabyxor och gummistövlar:)
Sen på kvällen badade vi bastu, och sen blev det läggdax för Melissa och jag tittade Legaly Blond 2... tror inte jag har sett den filmen... såg inte hela i går heller, för Wallander började kl.10, och då MÅSTE man ju byta kanal;)
Tvättade även upp bilstolen igår, trodde inte att den gick att plocka sönder, men med många om och men så gick det:) Så jag kastade allting i tvättmaskinen! Borde plocka ihop den tillbaka idag:)
Idag då? Va ska vi hitta på idag?
För tillfället tittar Melissa barnprogram! Men sen senare så skall vi åka och handla, så Melissa fick välja butik idag, så d blir HH! Inget mig emot:) Kanske det börjar hända något då när vi har varit där och traskat;) Men ja tvivlar:( Har inga förhoppningar mera:(
Nåjaa... nu får det vara med skrivandet för denna gång...
FÅr se om det kommer ngn uppdatering idag! Men jag tror inte det!
Kram

Inga kommentarer: