torsdag 3 juli 2008

Sommar och sol:)

Det har vi haft nu i 2-3 dagar... å d e SÅÅ härlit:)
Har nästan(tror ja) fått bort mina vita sträck som jag har haft över axlarna... måste ju få bort dom tills bröllopet om ja ska ha den klänningen som ja ha köpt eftersom den e utan axelband:)

Har försökt mig på att klippa gräset idag, men d lyckas inte så bra. Vår älskade gammla gräsklippare vill inte som jag vill:( Så nu är endast halva framsidan klippt, men jag skall låta gamlingen vila en bra stund nu så kanske den e på min sida då igen:P

Annars då... jo, vi lever och mår:)
I mårgon kommer mommo och moffa hit*ql*... på lörda ska vi åka in till J.stad och shoppa lite, om jag hittar ngt e ju en annan sak, men ngt åt flickorna hittar man ju alltid:)

Andra planer över heljen har vi inte, på sönda när mommo och moffa åker hem igen så följer Melissa med... å tidigt på måndas mårån så åker dom ner till Åbo och åker på en liten kryssning med Melissa:) Hon e så glad när hon ska slippa på STORA BÅTEN:)

Nästa vecka blir lugn här då efter som inte stora busan e hemma:( Kommer att sakna henna, men d ska nog gå:)
På Tisdag ska ja å klippa mig*wee* ska bli så skönt att få bort lite av dethär lång lurvet mitt:) ska göra lite omändring på skallen oxå, e ja riktit effektiv så kanske ni till och med får se en bild på det:)
På Onsdag ska jag på ett möte till forsby, så då får Fredric och Josefine vara hemma helt ensamma:)

Resten av veckan är oplanerad... men d kommer vel:)
På Fredag åker vi ner till mommo å moffa och på Lördagen ska jag på "Stassmarknan". Tror d e ganska länge sen jag har varit på Kristinestads sommarmarknad.... kanske Fredric och jag åker ut å dricker en öl på lördas kvällen, d återstår att se:)

Nåja... nu ska Josefine få äta potatis och sen en mjölkflaska. När vi har det klart måste vi tyvärr sätta oss i bilen och åka till posten fö att posta ett "reklamationsbrev" till Rainbow. Hittade nämligen en blå plastbit i deras såsingridienser till Lasagnette igår när jag hällde det i pannan. Så det skulle jag få ersättning för:)


Men nu ska ni ha en bra dag...


Kram

Inga kommentarer: