tisdag 8 juli 2008

Här är det lugnt i stugan nu... nästan FÖR lugnt, eller... d e nog det:(
Saknar vår stora gumma... men på fredag får vi träffa henne igen, och då får vi nog höra mycket om Ålands resan kan jag tänka mig:)

Mamma ringde idag så Melissa skulle få prata lite, men hon hann bara säga HEJ å sen hörde ja där i bakgrunden, mommo nu får du prata:) då dtack gumman till bollhavet igen:)

Igår å idag har vi inte gjort så mycket... skulle och klippa mig, men pga. vissa omständigheter så blev det framflyttat till Torsdag kl.18.45... men, d e oxå bra för då får Josefine va hemma med pappa så får jag åka och rå om mig sj:) ska bli skönt att få håret klippt.

I mårgon är det en ganska fullspäckad dag... från morgonen ska vi åka till Kokkola me M & A:) ska blir ql... hoppas bara att J & jag kommer oss upp så vi e vid Högsnåret kl.9... nämligen så har vi sovit igår till halv 10 och idag till kvart före:) så... vi ska se hur vi lyckas:)
Och, imårgon kväll skall jag på ett möte kl.19 i forsby... får se vad som sägs där då;)

På fredag blir d att åka söderut bara Freddi kommer ur jobbet, och sen på lördagen blir det att åka på Finlands största sommarmarknad i Kristinestad:)

Nåja... nu ska jag gå och mixa mat åt Josefine så hon får sin mat:)

Tevlig fortsättning på dagen.

Kram

Inga kommentarer: