torsdag 3 juli 2008

Nu får d vara klart:)

Ja... veckans städning får duga som den är nu...

Jag har:
Kastat ut alla mattor förutom 2... å d e dom största som ja ändå jusst å jusst inte orkar skaka.
Dammsugit, torkat lite damm och torkat golvet.
Har även plockat ur sängarna och ska byta sängkläder... så dom rena sängkläderna borde jag sätta i nu.
Torkade golvet och medan det torkade gick jag ut och räfsade lite gräs... vår gräsklippare maler nämligen inte sönder gräset det minsta, så d blir att räfsa efteråt:(

När golvet hade torkat så plockade jag in mattorna igen.
Bykmaskinen har jag oxå plockat ur... har tvättat 1 med kläder och 1 med sängkläder.

Det enda som återstår nu då som får vänta tills i mårgon är att stryka kläder, vattna blommorna och städa WC.
Det enda jag MÅSTE göra ännu ikväll så är att sätta i nya sängkläder i sängarna. Och då får det vara bra för idag:)

Nåja... nu får d vara bra, är ju ändå andra uppdateringen idag:)


Kram

Inga kommentarer: