fredag 25 juli 2008

I väntan på mommo å moffa:)

Ja... nu sitter vi och väntar på att mommo och moffa skall anlända, men jag misstänker vi får nog vänta en timme ännu.

Vad har vi gjort nu på senaste tid då???

Tja... i Onsdas va jag med Mimmi å Nanu på en hundutställning till stan. Alltid lika intressant att titta på en massa hundar:) Fanns både STORA och små... En som vi såg var lika liten som våra kattungar:P
Sen då?*hmm*

I Torsdas var vi till rådgivningen med Josefine... och gumman växer:) Nu var hon 6750g och 64cm lång... så ja tycker hon e ganska lång för sin ålder, hon e ju ändå bara 4 månader gammal den gumman:)
När vi hade varit där så åkte vi vis mitt jobb för att inhandla en glass åt mig och melissa *mums* och sen fortsatte vi till Högsnåret. Behövde ha mina greijjer som jag skickade dit i Lördas... sånna greijjer som ja inte ville ta med på krogen.

Och idag då så har vi varit till Villan... och där va d lika skönt som vanlit, förutom alla brömsar och flugor:(*blää* får så hemska märk när en bröms biter mig så uijja.
Melissa och Fredric var och simmade, men jag nöjde mig på filten:P Gillar inte alls att simma mera... eller, simma gillar jag men det gäller ju att komma sig i vattnet oxå;)
Minns när jag var mindre och skulle åka och simma med kompisarna, då var jag alltid den som var sisst i vattnet:P

Sen när vi kom från villan så fortsatte Melissa att bada i bunken här hemma. Hade fyllt den med vatten idag på förmiddagen så solen skulle få värma det. Och när vi kom hem var det passligt varmt:) Men Melissa har nu inte så stor skillnad va d e fö grader bara d e vatten:P

I mårgon blir d då 2 resor till stan. Först på dagen så mor och far får se Jeppis dagarna, och sen på kvällen ska jag vara chaffis åt Freddi å boysen;) Mamma lovade att sköta gummorna*tack mamma* Men jag ska göra Josefine så nära klar som möijligt till natten före vi åker... Fredric åker vel kanske till Kims före, men han måste vel få göra det då:)

Mera vet ja inte vad som kommer att hända. Nästa vecka på Tisdagen åker vi ner till Hesa och kommer hem igen på Onsdagen. Ska bli roligt att åka dit... hoppas även att jag får gubben inlurade i några klädbutiker oxå:)

Men ni ska ha en underbart skön helj. Vet inte om det blir ngn mer uppdatering nu före vi åker till Hesa, men efter resan... då kommer det en rese story:)


Kram

Inga kommentarer: