tisdag 15 juli 2008

Hemma igen*skönt*

Idag kom vi då hem en ½5 tiden kanske tror ja... å heljen ha vari UNDERBAR:)



Fredagen när vi kom fram till mommo å moffas så bytte vi kläder, J åt lite och sen gick vi iväg mot Majbo. Där hade dom Jubileums fundering... minns inte riktit vad dom kallade det:P

Där hade dom program å dans:)


Sen på lördagen åkte vi på marknad till Kristinestad... mycket folk men nästan inga kända:(

När vi kom därifrån blev det mat och så kom moffa på att dom skulle hämta "pomppulinna" till Majbo.

Så... d blev mycket hoppande både för mamma och pappa, men roligt var det:)

Pappa å Melissa har ql--->
Lördas kvällen kom broder med Helga till d.mark och sen åkte vi med honom till K.stad. Åkte till T&T på förfest:)*tack för det*
Och sen bar det av in mot stan. Tänkte gå och se Picasso... men det blev inget:P men roligt hade vi ändå:)
Sen när kvällen kom till ända så åkte vi hem med buss:)
Söndagen steg ja upp ½10... för då ville inte J sova mera:P Så, ja mata henne å bytte kläder och sen hoppa ja i duschen för att jag skulle vakna ngn gång och inte känna mig som en sombie hela dagen:P
En 1 tiden åkte jag och mamma till Lappfjärd för att se om det fanns ngt intressant vid Vonnes... men jag hittade inget:(
På söndagen mot kvällen gick vi ner till skolan så Melissa fick rutcha lite och så:)
Måndagen bakade mommo 300 semlor:O*ducktit* Vi var mest i pomppulinna och stuntade på och så låg vi på gräsmattan och solade lite:) Lill kissona fick oxå va ute och röra på sig lite:) Dom e så duktiga båda 2... för nu äter dom mammas maten, ur mammas koppen:)
Måndag kväll blev det då dax för Majbo länken... Vi cyklade 18km och sen när vi kom tillbaka till Majbo så fick vi sallad och mommos goda semlor:)
Man får även vara med i ett Lotteri när man betalar medlemsavgiften till länken. Och vi vann alla 3:) Melissa fick en ryggsäck, jag fick en påse FULL med gratulations kort och liknande saker från papron och Mommo vann en väska.
Men Melissa ville inte ha sin ryggsäck, så vi bytte jämt om jämt:)
Idag har vi inte gjort så mycket, blev att börja packa ner alla sakerna när vi kom oss upp ur sängen och hade druckit kaffe:)
Och även idag blev pappa pimsad lite i pomppulinna:P
Så... denna vecka har vi inte så mycket planer, men jag måste och handla 10 flaskor matcider... för det glömde jag ida. Men jag hinner nog... behäver det först på lördan:) Annars tror jag inte vi har ngt xtra... en liten Date blir det vel ngn kväll tror ja;)
Ha d så bra och njut av sommaren så länge vi får ha den:)
Kram

Inga kommentarer: