torsdag 10 juli 2008

Idag... var vi då till Kokkola. Åkte hemifrån ca. 20 före 9... men klockan var vel lite efter 10 när vi slapp iväg mot Kokkola:)
Då stannade vi i Norrby och lämnade Y där och sen fortsatte vi vår färd mot Kokkola:)

Jag skulle inte ha ngt speciellt... men några purè burkar åt J och en BH och trosor till mig sj. Men M hittade det hon skulle ha... tror ja:) Och det är ju huvudsaken. Var ju mest med som sällskap.

Sen igår på kvällen var jag på ett möte, och dagen vi planerade kommer att bli PERFECT:P

Idag då... va har vi gjort idag?
Försökt städa lite, men jag hittar ingen inspiration... men tvättmaskinen är igång för andra gången och diskmaskinen är klar:)
Ikväll blir d att åka till Päivi och klippa bort lite av dom lurviga så man e fin i mårgon när vi skall och se på http://www.thedunderz.webs.com/... D ska bli roligt att lyssna på när dom spelar.

Det är vid Majbo som dom spelar... och det är ju då Ungdomslokalen i min hemby. Så d vill säga att vi skall till mina föräldrar... men d visste ni ju redan:)

I heljen blir d vel kanske lite kalas... min mamma tyckte vi skulle åka ut både F & jag nu när vi har barnvakt och barnvakten erbjöd sig sj:)*tack mor* Så... får se då om vi åker med T & C eller vad vi gör, men antagligen:) Tack T & C för att lillasyster/svägerska och gubbe får komma med
på ett hörn:P

Kommer vel kanske hem på tisdag ngn gång så Melissa och jag får vara med på Majbolänken på måndag:)

Tjaaa... annars lever vi och mår:) Josefines första tandpigge började picka ut ur tandköttet igår:)
När jag pratade med Melissa idag så berättade jag åt henne att J har fått sin första tand... så gumman undrade om lillasyster kan springa nu då:) Nog kan dom ha roliga funderingar i den åldern:)
Jag frågade oxå av henne om påfåglarna var stora som fann på Lilla Holmen på Åland... så hon sa "jo... tuppana va stora å hade stor rumpa... men dom va inte lika stora som moffa"*hih* Ett gott skratt förläger livet:) och med den gumman i huset kommer livet att bli LÅÅÅNGT;)

Nu får det räcka... kaffet kalnar, i.o.f.s. så blir man ju vacker av kallt kaffe... så kanske jag borde ha d att kallna lite ännu:P


Kram

Inga kommentarer: