fredag 4 juli 2008

Ja, idag... *hmm*

Har pratat med mora nästan en timme på skype... tur att d e gratis;)

Så idag har jag tvättat en bykmaskin och hängt upp... satte det på lilla ställningen så ja kunde lyfta ut det i hopp om att mina byxor e torra tills i mårgon när vi ska ti stan om d e varmt:)

Sen ska vi, efter att J har ätit potatis och druckit mjölk... åka till Nars simstrand så Melissa får simma lite där, inte så mycket att simma i den lilla baljan som hon har på gräsmattan, speciellt inte nu när det har varit där en stund och börjar bli smutsigt*blä*
Ska tvätta den nästa vecka när Melissa inte är hemma.

Ikväll tills pappa kommer hem blir d att göra mat... Taco gratäng:)*mumms*
Och sen lite före 7 ska vi vara på plats vid pedersöre teater så vi får ut våra biljetter som jag bokade idag. Ska bli roligt att åka och se Rasmus På Luffen. Josefine får också komma med... hon får ligga i vagnen bredvid oss. Pappa kommer inte med för han ska till Power Park och se på Popeda.

nåja... resten av våra helj planer berättade jag ju igår, så d behöver ju inte nämnas igen:)

Förresten, igår somnade J på köksbordet(i sin stol) ½10 efter att hon ätit purè... och jag trodde det bara var en power nap, men jag provade ändå att flytta henne i sin säng, och där somnade hon om och sov till ½7 i mårse... då låg hon nöjd i sängen och pratade för sig sj. Så kl.7 ca så somnade hon tydligen om efter som det blev tyst i hennes säng:) Och då sov vi till kl.8... tala om LYX;)

Nu får d vara bra... ha d så gott.

Å Grattis alla Ohi On killar och deras föredetta miliänkor:P Nu är det äntligen över:) Festa lugnt ikväll:)


Kram

1 kommentar:

fammo sa...

Sköönt med sommar, sol och värme. Vi ska också söka oss till nån simstrand idag. Så tar vi med oss Camilla så länge vi väntar på Sassa. Han har en bra dag idag - ohi on.
Kramar till er alla och speciellt småflickorna
fammo