måndag 30 juni 2008

Tjolahopp:)

I heljen var vi på Lördagen till stan, så vi var och shoppade upp Fredrics julklapp som han fick av sin arbetsgivare. Så Fredric köpte nya jenas, en "jacka" och 2 kalsonger par... dyraste kalsongerna han någonsin kommer att äga, dom kostade nämligen 30€/styck:O

Även jag fick nya jeans... första och enda Lacoste jeans jag kommer att äga:) Sen när vi var klara vid BROS så gick vi in till stan. Jag hittade en klänning vid Code, så den köpte älskling åt mig:)*tack* Är inte helt säker om jag skall ha den på bröllopet, men om jag inte hittar ngt annat så har ja den:) D va fredric som tyckte att jag skulle ta den för han tyckte den va så fin:)

Sen åkte vi hem, fredric for med Nikki å sköt lerduvor. När han kom hem så bytte han kläder och efter en stund kom Nanu hit:)
Hade menat ta en lugn och skön helj me fredric, men pojkarna kom på en annan idè. Så en 10 tiden kom pojkarna hit, bänkade oss i andra änden eftersom flickorna sov så vi inte skulle störa dom:)
Där satt vi då och pratade och skrattade... ql hade vi. ½1 ungefär for Nanu härifrån, fö då skulle hon till Kungens ich sätta på bastun till han kom hem:) Vi fortsatte vårt lilla kalas:)

½ 3(tror ja) så kom Jenni å Matias hit...Super ql att träffa dig IRL Jenni:) Dom var här en stund, tittade runt i stugan och kollade på kissorna och sen fortsatte dom sin fär hemmåt:)

Söndagen gjorde vi inte så mycket, var ute och plockade lite och så drog vi upp traktor gräsklipparen med mönkki till verkstan:) Borde köpa ny gräsklippare... MEN.

En 6 tiden på kvällen efter att vi hade ätit våfflor så åkte vi till Kortesjärvi och handlade. Så nu har vi mat för nästan hela veckan. Måste nog säkert åka och handla på torsda igen, för mina föräldrar kommer upp på fredag så jag har lite sällskap på lördag när fredric ska ut på lorveri;)

Så, ida har ja hunnit startat en bykmaskin, stykit en HEL HÖG med kläder och diskat och startat diskmaskinen. Tvättade oxå ut dusch skåpet... så nu är även det rent och fint:)

Å fortsättningen idag vet jag inte hur den ser ut... men det återstår att se:)


Ha d gött.

Kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Det var superskoj att träffa dig också! :) /Jenni