onsdag 23 juli 2008

Utmaning...:)

Jag blev utmanad av Jenni:

Fem saker som finns på min att - göra - idag - lista:
1. Plocka ur tvättmaskinen
2. Dricka upp mitt kaffe
3. Hinna till Lillby till halv6
4. Hinna hem till 9
5. Fixa gummorna i säng

Vad gjorde du för 10 år sedan?
Då gick jag i Högstadiet i Kristinestad och hade hittat min första stora kärlek:P

Ställe jag bott på
I farfars stuga(minns ja inte sj), mitt barndomshem, närpes, Åvist, Kalljärv(nu)

Fem saker jag skulle göra om jag var biljonär:
1. Bygga ett drömhus med pool å greijjer
2. Köpa en Audi RS6 & en Cosworth 4*4
3. Skaffa en massa hundar.
4. Bygga en lyxvilla
5. Skita i att jobba:P


Jag utmanar följande:
Carina, Nanu, Pamsan, Millami, Milla, Ida


Regler: Svara på alla frågor. Välj ut 6 personer och utmana dem i deras bloggar. Meddela personen du blivit utmanad av när du genomfört utmaningen.

Inga kommentarer: