fredag 29 augusti 2008

Present köp och kakbak:)


D har vi pysslat med idag...

Vi åkte ca.½11 mot HH i Alahärmä för att inhandla en födelsedagspresent till pappa... bättre sent en aldrig, han fyller ju idag nämligen... Men han va inte hemma så d passade ju bra att vi åkte och köpte hans present då:)

Frågade Melissa igår vad vi skulle köpa till pappa i present... Så hon tyckte vi skulle köpa en hammare + en godispåse.

Men så blev det inte... Utom det blev en stickadtröijja, whiskey och en godispåse:)

Melissa paketerade in godispåsen och jag dom 2 andra greijjerna:)


Den större damen fick oxå skriva kortet till pappa, men när hon hade skrivit Pappa så orkade hon inte mer så jag skrev resten:)

Sen gömde vi presenterna i Melissas klädskåp:)


Träffade även på denna lustiga krabat på HH... han bjöd alla barnen på glass:)-->
Melissa ville inte stå bredvid honom... så jag tog kort på bara Ville Vallaton då:)
Över heljen vet jag inte vad som händer ännu, sj är jag ganska förkyld, huvudet ärr sprängfyllt med snor:( Inte roligt... Melissa är på bättringsvägen, men Josefine snorar mycket ännu, hon har haft svårt att sova sissta nätterna, men antagligen beror det på fökylningen... inte så lätt att andas med tutten i munnen när näsan e full:(
Annars denna vecka så hade vi planer på att åka och simma till simhallen... men det blev inget.
För dagen när vi hade planerat in att åka så hade dom Spotlight i stan, så vi åkte och tittade på en barnkonsert istellet.
Efteråt åkte vi till Prisma för att handla mat och sen hem.
Tja... nästa vecka vet jag inte vad som händer, men det få vi ju se då:)
Kram

Inga kommentarer: