måndag 25 augusti 2008

Snart åker den....

Ja, snart åker printern ut med en sjudundrandes fart... Den vill inte som hag vill å ja blir så ARG!!!
Behöver det där pappret idag, men hoppas den vill mera med gubben så jag får mitt papper:)
Skulle behöva få d på posten senast i mårgon:)

Annars då... jo, d e bra:)

I heljen var det Juthbacka marknade, Fredagen satt vi i lagret vid gubbens jobb... dom hade firmafest:)
Sen på lördagen blev det igen att åka till Juthbacka, och denna gång gick vi även på marknaden:) Solen sken... så vädret var ju på topp:)
U&L kom även upp till skrotmarknaden, och med sig hade dom en BÄRSELE:) Tack T för att vi får låna den, Du får inte den tillbaka före J har vuxit ur den:D

Lördas kvällen hade jag starka planer på att slippa ut och svira lite... men det blev inget:(
Istället satt jag och min älskling och åt ostbricka + att vi drack hemlagat Lingonvin:)*mumms*

Söndagen var vi bara ute nästan... fick en hel del gjort:)
Plockade undan en MASSA greijjer... mest var det Melissas, Fredric målade klart lekstugan, jag rensade blomrabatterna och röjjde bort en buske som såg för hemsk ut.

När vi hade det klart så gick jag och tjejjerna in för att börja göra mat...
Denna dag blev det:
  • Potatismos
  • Hemgjorda köttbullar
  • Grönsallad

Och sisst men inte minst kvargefterrätt med hallon:)

Men efterrätten åt vi först efter att vi komit hem igen från mathandligen. Då kokade vi kaffe oxå:)

På kvällen åkte Fredric och jaga... men gissa vad, dom fick INGET:P*ylläri*

Tjaa... *hmm* nu vet ja inte vad ja ska skriva mera... men ikväll ska jag ringa och disskutera lite med min mor:)

Ha d så gött:)

Kram

Inga kommentarer: