tisdag 5 augusti 2008

Bostadsmässa & Karperö...

Det har vi på planerings listan idag:) Fick fribiljetter till mässan igår, och tack ska ni ha för det U & L... Övertalningen blev BETYDLIGT lättare:)

Och när vi har sett bostadsmässan så blir det en färd till Karperö före hemfärden. Måste ju åka och se nya golven:P

Trodde att denna vecka skulle bli lugn uten planer förutom min stadresa igår och bröllop på Fredag. Men där hade jag allt fel. För nu är nämligen hela veckan lugnt sakt FULL bokad:)

Måndag: Då var jag till stan... skulle ha en bolero men kom hem med en kortärmad kavajliknande sak som passade PERFECT till klänningen:)*nöjd* och sen hade jag även hem lite andra saker... underkläder och deodorant, ett fotoalbum och lite annat smått å gott:)

Tisdag: Idag blir d då bostadsmässa och Karperö visit:) ska bli roligt att träffas igen... börjar bli en stund sen:(

Onsdag: Möte klockan 19 i Forsby... där har jag facktist dagen ledig änn så länge:)

Torsdag: Är oxå dagen ledig, men på kvällen ska vi till Krombi och hjälpa till lite.

Fredag: Då blir det frissa kl.10 och sen är vigseln kl. 17... och då blir det en helkväll på bröllopet:) Det är facktist första bröllopet vi är bjudna på gemensamt, och 3.dje bröllopet vi åker på tillsammans:)

Heljen är fortfarande ledig, men mamma och pappa kommer hit på Fredag... så antagligen blir det nog att hitta på ngt på lördagen kanske. Men det återstår ju att se:)

Men, nu ska jag gå och hämta posten för att se om mitt ifolor paket har kommit. Jag hoppas att det har kommit idag, annars MÅSTE det komma imårgon... annars blir d problem:(


kram

Inga kommentarer: