fredag 5 juni 2009

Voijj voijj...

Usch va jag har blivit slö med detta skrivande, har faster Linda här... och Lady. Så jag har hållit på en heldel med Lady, hon behöver gå ner i vikt. Så med hjälp av Milla har vi varit och simmat med damen, och det går bättre och bättre varje gång:)
I.o.f.s. har vi bara varit 2 gånger, men man märkte nog en liten skillnad:)


Ska till veterinären idag ½4 och vaccinera henne... så då har hon även det i skick:)




Nu har jag brist i mitt ordförråd:P Så istället ska jag bjuda på några bilder:)





I går när vi var och simmade med Lady så var vädret ganska kallt, så istället för att Milla skulle bli förkyld så tog vi ett lakan till hjälp... och det funkade utmärkt:D

Lady och Goliat busar så d står härliga till:D

Nu ska jag fortsätta med dagens sysslor... ha en fortsatt trevlig dag:)

Kram

Inga kommentarer: