måndag 15 juni 2009

Dystra väder...

Idag har det regnat i princip hela dagen lång, men nu... lyser solen:D -Efter regn kommer solsken- stämmer tydligen trots allt:)
Somsakt så har d bara regnat idag, så vi har bara varit inne... hoppeligen behöver vi inte vara det på LÄNGE efter denna dag, flickorna kryper upp efter väggarna när dom måste vara inne. Men kanske dom går ut med pappa sen efter att vi har ätit, för då skall jag åka till Bibban och se om jag hittar någon intressant bok... någon av Mankells hade jag funderat på, men får se vad d blir:)


Jag plockade jusst ur andra tvättmaskinen för idag, en 3.dje skulle kunna startas... men det finns inte utrymme i badrummet att hänga upp nu, så det måste vänta.


Josefine har annars börjat sova mycket dåligt på dagarna, de senaste dagarna så har hon sovit från 45min-1½ timme... och det är alldeles för lite för en sånn liten dam. Men, hon sover ju förståss till ½9 ungefär på mornarna... så kanske hon inte behöver mera dags sömn!?*hmm* vad vet jag:)


Jag måste annars visa en bild på vår lilla buse när hon grimaserar... hon e SÅ gullig:D

(fotograf... moffa)

Kram

1 kommentar:

Nilla sa...

Naaw, va gollo bild på J! :D Annos, om du vill ha na boktips, så läs "Män som hatar kvinnor" av Stieg Larsson. Rekommenderas varmt! (Fast he é en ganska langan båok...) Kramisar<3