torsdag 11 juni 2009

Städningen är avklarad:D

Och dammsugaren är toppen:D
Josefine har endast sovit 45min. idag, så jag funderar hårt på att packa in damerna i bilen och åka ut på en liten tripp så lilla damen somnar en stund... blir ingen rolig kväll när damen blir övertrött. Skulle även behöva byta ut liggdelen i vagnen till sittdelen, damen börjar bli lång för liggdelen... men ja har ännu inte kommit mig till att byta:P
Men kanske jag gör d imorgon:)
Ikväll blir d då simning med Lady bara d inte regnar, så d återstår att se om d blir ngt av d.
I heljen kommer mina föräldrar upp:) Vad vi ska göra vet ja inte, men ja tror nog d bara blir att sitta hemma... kanske en ostbricka, en paj eller ngt annat gott till lörda kväll:) Får se vad vi hittar på:D
Följande helj e d midsommar... och vad vi ska göra då vet vi inte, men antagligen grilla och dricka nåt smått med goda vänner:) D hoppas ja åtminstone på:)
Meeen... d e ju en bra stund till midsommar ännu:D
Nu e kaffekoppen tom, så den ska fyllas på... så nu avslutar jag detta:D

Kram

1 kommentar:

Linda sa...

Kan du köp en dammsugare åt mieg å? :)