torsdag 25 juni 2009

Sommaren är äntligen här:D

Sj steg jag upp kl.10 imårse... började dagen med att färga håret, när det var klart så blev det att börja städa... så nu är även det klart:D


Sitter för tillfället och dricker ett STORT glas vatten, det är behövligt känner jag... annars får jag en icke omtyckt känsla nere vid sidan av magen, och det är inte bra! Så nu ska här hivas in mera vatten före jag går ut i solen och svättas mera;)


Tjejjerna är nu då vid mommo och moffas, dom trivs som "damer i vattenbaljan!":D Tyst är det här i stugan, men radion pratar åtminstone.. så helt ensam är ja int;)
Svärmor och Linda är vid sjön, så inte heller dom gör mig sällskap för tillfället.



Ikväll blir d födelsedagskaffe för svärmor... då blir d en heldel folk här på gården, men roligt blir d:) Synd att inte tjejjerna är hemma så dom får leka med kusinerna, men vi lekte ju i måndas:D




Nu är mitt vattenglas tomt, men jag ska fylla det ännu en gång... så då har jag fått i mig 1L vatten hittils idag. Men med denna värme behöver jag nog mera vätska en så... annars får jag lida senare ikväll:(


Ha en fortsatt trevlig sol-dag:)


Kram

Inga kommentarer: