torsdag 28 maj 2009

I Dagsmark...

D e tjejjerna och jag nu.
Melissa sitter och tittar Mumin på "sin" dator, Josefine sover i garaget och här sitter jag:)

Mora ringde jusst, så vi ska hämta henne från jobbet kl.14. Sen ska vi åka och se om jag hittar några klackaskor jag gillar... d ska va me skaft, och vita:P SÅÅÅ... modellen vet ja:D
Annars har vi d bara bra, armen var bättre i mårse... men nu ser den lika hemsk ut igen. Blir att smörja snart igen, tur att pappa hade 2,5%:igt, sj hade jag nämligen bara 1%... å d mäktes inte alls när man smörjade med den. Men med farsans dunder salva känns d nog en stind efteråt åtminstone:D

Nu skall jag förflytta mig till köket, måste värma mat åt Melissa före vi åker till "stadin":)
Tjilevipp:D
Kram

1 kommentar:

Linda sa...

Ska ni va länge på besök i dagsmark? Tänkt om vi sku hiend me nain träff? :)