onsdag 10 juni 2009

Simning:D

D blir d ikväll igen... tror ja. Beror på vad gubben säger när han kommer hem, och om jag orkar åka... måste nämligen åka ensam ikväll eftersom Milla e på jobb, men vi får se... kanske andra Camilla vill komma med istället?:) Är nog lättare med en hjälpande hand fasst damen nu har lärt sig att simma på egenhand:)
Annars har vi d bara bra, har kommit fram till nu vad det är jag reagerar så grymt på... och det är knott! Har 9st. bett på högra benet nu, varav 4 är på vristen... och benet är nu lika svälld som min arm var här för en tid sen. Men d svullnaden börjar nog lätta lite nu, så nog reder d vel upp sig småningom:)
Nu sover Josefine, och jag ska börja på med lite städning... men något jag skulle behöva är en ny dammsugare! Den vi har nu klarar inte ens av att suga upp småstenar fasst man har den på full effekt!!! Sååå.... d blir nog att skaffa en ny nu, ganska omedelbart bums hoppas ja:P
Nåja... ni ska ha en fortsatt trevlig dag, så ska jag gå och vika lite tvätt m.m.:)

Kram

1 kommentar:

Linda sa...

Jag å ska bestämt behöv in ny dammsugar..