tisdag 16 juni 2009

Dag 2...

Med regn och rusk väder:( Usch vad det är tråkigt när det regnar... d e så grått ute, så d tär på humöret! Vad vi ska hitta på idag vet ja inte heller, försökte jusst ringa Mora... men hon svarade inte, så nu får vi vänta tills hon ringer upp:D
Städa lite inför midsommar borde man oxå, men d e ingen vits att göra det redan idag... utom d sparar jag till Torsdagen, då KANSKE d hålls något sånär städa och snyggt här till midsommaraftonen:)
Igår var jag på en snabbvisit till Bibban, och det jag fick hem med mig var Henning Mankells -Kinesen-. Jag började läsa den igår kväll, och den är verkligen intressant:) Kunde knappt släppa boken, men när jag vaknade av att boken föll mig i huvudet så var d bara att konstatera att nu e d dax att sätta bort boken och börja sova:P
D e ganska konstigt, fasst ja tycker en bok e super intressant... å inte kan sätta den ifrån mig, så kan jag ändå lyckas med att somna med den i handen eller liknande*hmm* D händer inte ofta, men ngn gång... och igår kväll var jag väldigt trött, och det skyller jag inte på ngt annat en vädret!
Ikväll har jag funderat om vi skulle åka och handla inför midsommar, inklusive en förlovnings/examens present... men får se vilket utlåtande jag får av gubben när han kommer hem, ev. tar vi d först imårgon eller på Torsda. Sj e ja inte SÅ på att åka på torsda... för då e d så mycket folk som e och handlar när midsommarafton e på freda, men vi får se när vi kommer oss iväg.
Ni ska ha en "trevlig" regn dag... sj tycker ja detta väder är hemskt!
Kram

Inga kommentarer: