onsdag 14 maj 2008

Överraskning...

D hade jag i postlådan idag när jag hämtade posten;)

Fick nämligen ett kontoutdrag från min bank hemma i daxmark, å jag har tydligen vunnit 14,50€ på lotto för någon vecka sen;) Dee ni:)

Idag ska ja till tandlänkaren *fyy* Men snälla S kommer med och ser efter flickorna sålänge jag ligger i plågar stolen;) *tack för det vännen*:)

I går rädde jag upp en blombänk som inte varit någon egentlig blombänk förut... mera en ogräsbänk som alla har gått över... men nu e nästan allt ogräs bort och så skall det kant stenar runt den som ja tar från en gammal bänk:)

Melissa cyklade på på gården så länge som jag pysslade med bänken... å d var inte mindre en 3 timmar det;) Hon e riktigt duktig på att cykla nu:)

Å i mårgon ska jag äntligen slippa och klippa mitt hår, ska bli så skönt att slippa lite av detta buskage;)
Melissa har bokat in sig att få komma med när jag åker dit... så då ska hon få göra det:) vi åker på tumin;)
Josefine å pappa får lemna hemma... och det har hon gjort klart för pappa redan i går att dom får lemna hemma och vi åker;)

Har jag ngt annat att berätta nu då?? *hmm*
Tror inte det, så d får vara bra nu:)


Kram

Inga kommentarer: