måndag 19 maj 2008

Huijja då...

Va ja e förkyld, kom sådär bara igår:( hoppas d går fort om, orkar inte va såhär nå länge.

I heljen va vi då ti vasa, å där va d livat:) Flickorna var med min broder och sambo medan vi var på kalaset, och det hade gått super bra:) *tack för det*


Sen i går kom vi hem en halv 4 tiden kanske och då kokade vi mat åt oss så vi fick ngt att äta.
Sen blev d bara att sitta och titta på TV och slöa...

Idag har jag tvättat 2 tvättmaskiner varav en var sängkläderna, borde sätta i nya i sängen oxå, men det får va ju tills senare... är så slut i skåpet när det är fullt med SNOR:(

Vi har varit ute nu i 3½ timme, å d var skönt. Så nu har vi bort rosbuskarna runt brunnen och hela "ogräsbänken". Blommbänken som jag även har hållit på med så är oxå ganska klar nu... bara natur stenarna som fattas. Som jag hade planerat för början så skulle jag ta stenarna som var runt "ogräsbänken", men dom räckte inte så nu får det bli naturstenar:)

Senare ikväll kanske jag och Josefine åker och handlar, antar att Fredric ska skruva bilen, så då får Melissa lemna hemma med honom och skruva:)

Nåja... ikväll blir d bastu här tror ja... åtminstone skall alla och duscha eftersom det kommer nya lakan i sängarna:)¨



Å grattis Jenni ti skrivasi:)

Kram

Inga kommentarer: