måndag 5 maj 2008

här sitter vi:)

Minstingen och jag;)

hon somnade jusst, så nu e d bara att vänta en stund och sen sätta henne i säng:)

Det blev ingen stads resa ikväll... Josefine å jag ålte till Kortesjärvi å handlade i stället medan Fredric och Melissa plogade klart här bakom stugan.


Har börjat motionera lite grann nu... i går var vi på ca.6kms cykel tur med Lady och ikväll gick vi ca. 6km:)
Ska försöka börja med den länken nu ungefär varje kväll... måste ju komma i topp trimm ti sommaren;)
Hoppas bara att jag är på humör varje kväll... skulle va trevligt med en egen hund... men nu har vi ju inte möijlighet att skaffa det:( men när flickorna blir större, då ska jag ha en egen hund:)

Har velat ha det ända sen jag var liten... men när man nämnde det åt pappa då så fick man alltid till svar "Menn du har ju Jacki"(faffas hund)
Och visst, jag fick ha honom bäst jag ville... och dom bodde ju på samma gård så d va bara att hämta honom när man tyckte.
Men det var ju ändå inte MIN hund:(

Nåja... nog kommer det den dagen så jag skaffar en egen dogg åt mig.
Men det får nog vänta tills vi hittar vår permanenta bostad, för här lämnar vi inte.


Nu börjar denna damen bli så tung, å nu bllir det att sätta henne i säng, äta några tomater och sen gå och sussa sj oxå:)
Hoppas damen sover lika bra inatt som senaste 2 nätterna... från kl.11 till ½6:) å sen från kl. 8 - ½10:)

När hon somnar där en 8 tiden så brukar jag stiga upp om Melissa har vaknat, men sover hon då fortfarande så behöver ni inte tro jag heller stiger upp;)

Kram å Gonatt:)

Inga kommentarer: