lördag 3 maj 2008

20 grader +:)

D är det ute idag... sååå härlit. Borde gå ut, men ja ska vänta tills josefine vaknar så jag får mata henne och gå ut i vagnen med henne sen:)
Flickorna och jag steg upp kl.8 i mårse... och då satte jag J i babygymmet och storasyster ville titta på barnprogram. Så då blev d så...
Sj gick jag och startade en tvättmaskin och började stryka lill sessans kläder.
Nu är en andra bykmaskin igång, skönt ti få det undanstökat från morgonen:)
I går var vi ju å hämtade Audi... ha saknat den sååååå:)
Så när vi kom hem så tvättade jag den utifrån och in... fönstrena lämnade eftersom det började regna... men mittiallt så kommer den ut ur garaget idag för att få även dom tvättade:)
Tänkte jag skulle tvätta gubbens bil oxå... men den e i verkstan *som vanligt*
Men om han kör ner den idag på dagen så ska jag ta och åtgärda även den:)
EN lätt brunhet har jag även fått... sååååååå härligt. Längtar efter sommaren nu så jag får bli ordentligt brun och så vi kan börja åka till stranden och sola:)
Men men... nu får det vara slut skrivet här:)
Ha en skön dag, d ska jag iallafall ha;)
Kram

Inga kommentarer: