söndag 4 maj 2008

Ute mest hela dan.

Nu e flickona och jag ensamma hemma en stund, gubben e nämligen å kör me nå polare me mönkkijä.

Ida ha vi inte gjort så mycket, varit ute iprincip hela dagen... åt till och med där ute:)
Blev inte så invecklat idag, grillkorv å potatis sallad:)

I går kväll var vi ute och körde... var bl.a. till Larsmo, åååå va många fina hus det fanns där:)
Har aldrig varit dit, så d va intressant:)

Sen när vi kom hem var klockan redan 11, Melissa hade somnat i bilen på väg hem.
Så vi bara borstade tänderna å satte på jamasen å sen fick hon gå och sova.

Lillan var vaken till kl.12, då satte jag henne i säng och så började hon sova och sov till ½6 i mårse:) *skööönt*

Kl. 9 kom Melissa till vårt rum, så då steg fredric upp och tog även lillan med sig och jag sov vidare, och 10 före 11 vaknade jag. skönt att få sova lite extra ngn gång mellan varven:)*tack älskling*

ikväll blir d nog bara lugna puckar här, orkar inte göra så mycket här inne nu när det är så fint väder ute, men idag så blåser det en aningen kallt ute, men Melissa och jag har inlett shorts säsongen:)

Nåja... nu får d räcka för denna gång.

4 dagar kvar nu;)



Kram

Inga kommentarer: