onsdag 21 maj 2008

Ännu en orm:(

Ja fyy då... men denna gånge var den i skogen där dom är och planterar.

Melissa ropade "mamma, en orm" å ja fort dit å tog tag i henne så ja fick henne längre bort därifrån och sen kom fammo å uffi å to ihjäl den med "sättningsrörorna".
Men fyy vilken känsla när jag såg hur nära gumman var det där kräket.
Hade jusst gått om där sj, men jag märkte den inte, men Melissa märkte.
Nästa gång ja e i närheten av ett apotek blir d nog att köpa "kyypakkaus" så man har ifall om, får ju hoppas den inte behöver användas.

Det om det...


Annars idag så har vi inte gjort så mycket... steg upp halv 10:) Å josefine fortsatte att sova till halv 11:)

Jag har igång andra tvättmaskinen nu, men den tar inte så länge före den e färdig eftersom det är på det kortaste programmet:)

Ikväll vet jag inte vad vi ska hitta på, men om det inte regnar så kanske vi tar oss en promenad i jakt på stenar:) Ska ju ha till min blombänk.
Ska sätta in en bild på den sen när den e klar, synd bara att jag inte har före och efter bild... för d e ganska stor skillnad:)

I går var jag och Josefine på Party Lite... å jag köpte INGENTING:) såå stolt över mig sj, hittade nog en ljus stake jag skulle velat ha, men det lämnade.


Nu vet jag inte vad jag ska berätta mera... förkylningen är på bättre sidan nu, men nu är det Fredric som e riktigt ordentligt förkyld:(
Hoppas bara att flickorna slipper detta elände:)

I heljen e vi hemma... å då ska vi inte göra ngt tror ja. Åtminstone inte har vi ngt i planerna om inget dyker upp:)

GRATTIS JENNI TILL KÖRKORTET:)




kram

Inga kommentarer: