tisdag 6 maj 2008

Färdigt:)

Ååå så skönt med ett rent hus:)

Jag har:
  • Plockat upp alla saker
  • Vikt rena kläder
  • Startat en tvättmaskin
  • Kastat ut mattorna
  • Dammsugit
  • Torkat damm
  • Torkat golvet
  • Skakat alla mattorna

Det som återstår är att

  • Hänga upp tvätten
  • Starta en ny tvätt maskin
  • Sätta in rena kläderna i skåpen
  • Stryka lillans kläder
  • Städa WC
  • Sätta ut mattorna
  • Bädda sängarna

Å då tror jag det får vara bra för denna dag;)

Måste ju även koka mat sen... men vet inte ännu vad jag ska hitta på att koka, kanske man skulle fråga Melissa:)
Men det svaret vet jag redan... makaroner eller spagetti, inget man kan äta varje dag.

Ikväll vet jag inte vad vi skall göra... men jag skall ut på en cykeltur en 8 tiden, ska nog börja med det nu:) MP3 spelaren med den när jag inte har ngn hund att ta med, så då går det nog bra ska ni se;)

Men nu blir det nog att fortsätta i denna stuga, "att göra" listan var ju ganska lång ännu så;)

Kram

Inga kommentarer: