torsdag 19 juni 2008

Sol & Regn...

Vart e sommaren på väg? Nu lyser solen och det kommer ner vatten droppar lika stor som en 10cent:/*blä*
Nåja... Nu sover Josefine ute i vagnen och Melissa och jag skall börja packa klädväskorna som vi ska ha me till mommo och moffa.





Melissa har bestämt sj vad hon skall ha på sig... och här kommer en bild på vår fina tjej med hennes favorit klänning på:) -->















Josefine ska få ha sin mini-kjol som vi köpte i Kokkola när vi var dit med Mommo:) Och här kommer även en bild på hennes utstyrsel... blusen är ej helt säker ännu, men eventuellt denna.











Hade problem med vad jag skall ha på mig på lördag, men nu tror jag det är klart... och här är resultatet av en timmes klädprovning:) -->
syns på sängen att d e en hel del som har blivit provat;)
Karar har ju så enkelt med vad dom skall ta på sig, så Fredric tar en skjorta och jeans... hur snyggt som helst:)
Va har vi gjort idag å senaste dagarna då?*hmm*
D e inte mycket det, städat lite till midsommar fasst vi inte e hemma. Men d e ju alltid roligare att komma hem när det är städat så man inte behöver börja med det direkt.



Idag har jag strukit en hel hög med kläder och SÄNGKLÄDER*sakna mangel*
Så nu har jag även det gjort:)



Och, i mårse blev vi 2 kattungar fattigare... men jag tror det är likasåbra så, har inte tid att hålla reda på 4 styckna tills dom blir leveransklara. Men 2 skall vel gå:)



Och tjaa... va ska jag mera säga??*hmm*
Har inte så mycket mera att berätta nu, men efter midsommar... då har jag antagligen en hel uppsats att skriva;)




Kram

3 kommentarer:

Anonym sa...

Kanske ni borde kastrera er katt om ni inte orkar hålla på med kattungar,inte så bra att lämna bort dem för tidigt från mamman!Husdjur kräver skötsel och ansvar!

Lite och Stor. sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Lite och Stor. sa...

till dig som inte vågar stå för det du säger.
Katten kommer att bli kastrerad och det är hennes första kulle.