tisdag 17 juni 2008

Äntligen:)

Nu har äntligen Melissas spysjuka gett med sig och hon har börjat äta igen:)
Hon e inte helt sig sj ännu, men hon äter ju åtminstone:)

Sj e ja snorig som vet int vad... men, jag klarar mig. Bara inte ngn av oss andra från spysjukan så får vi va glad. För får jag det så måste ju även Freddi va hemma:(
Men vi ska hålla tummarna för att det inte har smittat ngn av oss:) För vi ska ju ti mommo å moffa på torsda, så då måste vi ju fa friska å krya;)

Hoppas bara att inte det stämmer att rekkona ska köra 20km/h över midsommar, då blir det nog stockning på S.joki vägen:/ För då tar d SUPER LÄNGE före vi slipper till mommo å moffa:(
Nåja, den dagen den sorgen;)

Hmm... va ska ja berätta mera då!?
Josefine fick smaka potatis första gången igår... å d va nu inte ngn höjdare precis... men vi tar ett nytt försök idag:)

Nu tror jag det får räcka denna gång.... kanske jag har mera att berätta sen efter midsommar:)


kram

Inga kommentarer: