tisdag 24 juni 2008

Midsommaren...

Den blev lugnt och fridfull:) Sååå skönt.

På Torsdagen åkte vi då till mina föräldrar, och när vi kom dit åt vi plättar å satt och pratade:)

Sen på fredagen så åkte flickona, jag och mamma till Lappfjärd för att inhandla rosor + lite som saknades i kylskåpet. På fredag kväll kom U & L till d.mark och vi satt och pratade lite och gubbarna drack lite.
Sj skulle jag va chaffis åt broder + sambo, så dom hämtade vi en 4 tiden tror jag klockan var när vi var framme. Fredric följde med så jag inte behövde köra ensam mitt i natten:)*tack älskling*

På lördagen blev det konfirmations kalas, och på kvällen blev d bastu, några cider/öl, grillat + hemmagjord potatis sallad*mumms* och sen en MASSA prat:P men skojj hade vi, å d ska vi göra om, men då ska ja int va så trött som jag var i lördas, d e tungt att vara uppe halva nätterna utan orsak:)

På sönda fick jag sova till ½11... tack älskling, d var välbehövligt:) Var och hälsade på A & L och sen åt vi och så startade vi vår färd hemmåt, klockan var ca. ½3 då tror ja.
Åkte via MiniMani och handlade så vi skulle ha ngt att leva på denna vecka;)

Och igår gjorde vi inte så mycket, tvättade lite kläder... gjorde en kikare åt Melissa, var och hälsade på Y & M och gjorde mat tills gubben kom hem. På kvällen satt vi bara inne eftersom det regnade. Men ikväll hoppas jag d e bättre väder så vi slipper ut lite:)

Tjaa... nå mera planer har vi inte.

Förresten... igår skickade jag iväg det magiska brevet:P


Kram

Inga kommentarer: