tisdag 3 juni 2008

Inte hemma...

för nu är vi hos mommo och moffa:)

I heljen var vi då på examens kalas på fredag kväll, Lördag blev det lite kalas här hemma;)
Bytte terass vartefter solen flyttade sig, så till sisst satt vi runt köksbordet:) Många tombuteljer dagen efter*oops*
På söndag var Fredric och jag och åt pizza... ingen annan ville följa med fasst farsan bjöd:)*tack för det*
När vi hade ätit klart fortsatte vi färden till mommos(gammel mommos) 80-års kalas... där var det mycket folk, både kända och okända:)

När vi åkte därifrån var klockan ca. 5 och Fredric hämtade bara maten som vi hade köpt och åt en Youghurt och sen började han åka hemmåt... sorligt men sant:(

I går hade vi då AVON party här... jag köpte duschcreme och ögonskugga... ögonskuggan måste mamma sätta på posten när det kommer så jag får det så fort som möijligt;) *inte att förglömma mor:)*

Idag har vi varit till gammel mommo och moffa och hälsat på en stund och när vi kom hem började mommo steka småplättar:) Melissa åt ÅTMINSTONE 18 styckna... hann inte riktigt med hur många gånger hon radade en blomma åt sig på fatet:)

Ikväll blir det bastu och så har Melissa beställt grillkorv efter det, så vi var ner till affären efter korv. Melissa cyklade och jag gick:)

I mårgon blir det då färd hemmåt igen:) har varit roligt att va här, men d ska nog bli skönt att åka hem igen oxå:) Det jag saknar mest e Fredric och egen säng;) Och mor kommer ju med, så jag ska ta och fixa köksgolvet ena dagen eller om jag fixar alla klinckers golv!? Den dagen den sorgen;)

Nåja... nu ska jag sluta... har super mycket att berätta om vad som kommer att hända framöver... men lite i taget nu;)



kram

Inga kommentarer: