torsdag 12 mars 2009

Uscha då...

Ja vill bli frisk NU! Men d e ju på bättringsvägen, så tacka vet ja för det... men ögonen skulle behöva ha lite "hålla-sig-öppna-stöd" idag, vet inte vaför ja e så slö och hängig... men antagligen är d p.g.a. denna förbaskades föskylning:(


Har hunnit drucki kaffe *2 idag, men det har icke hjälpt... men nåja, nog ska jag vel orka mig gjenom denna dag oxå:D


Josefine sover nu... och Melissa är på Bamse.

När vi hade fört Melissa till sisbacka så fortsatte J&jag vår färd mot stan... vi var på jakt efter fin-skor åt damen som hon skall ha på Lördag när d blir dax för 1års fotograferingen:)

Dom är så söta--->




Så mycket annat handlade vi inte... lite mjölk och sånt så vi klarar oss till imårgon när vi ska åka ner till mommo å moffa.

En lila mössa hittade jag åt Melissa på Prisma, den kostade hela 1,50€... så ja tänkte att om den inte duger åt damen så kan man alltid ge bort den till någon:D

Detta är mössan som jag hoppas Melissa gillar, tyckte den var så söt:)--->



Tja...*hmm*


Har inte gjort så mycket annat idag, endast skrivit meil åt N och slappat... d gäller att ta chansen så länge man är ensam hemma och ingen har liv för sig:P
Nu skall jag kasta mig på soffan under filten och titta lite på tv... So Long:)
Kram


Inga kommentarer: