onsdag 11 mars 2009

Trött och förkyld:(

Ja... d e ingen trevlig kombination, men tack å lov att det inte varar förevigt:P
Imårse när klockan var ½9 så klädde vi på oss och gick ut, Josefine hade skor på fötterna... och hon gick några steg, men underlaget var inte så jämt och balansen är inte 100%... så hon fick sätta sig i gungan i stället:)
Och där var det super ql... storasyster knuffade fart och lillasyster skrattade som bara vad:D I "pulkabacken" hann vi oxå vara, men efter en stund så föll Melissa nerför backen och slog i kinden i den skarpa snön... så då åkte hennes "ute-humör", så då gick vi in.
Men vi hann ju ändå vara ute i över 1 timme, så d var ju bra:)
Annars idag så har vi tvättat 3 maskiner med kläder, plockat greijjer och dammsugit... det vill säga helt vanliga dags sysslor:D
Ikväll har jag bestämt mig för att vi skall bada bastu, om jag får någon med mig vet ja inte... i.o.f.s. så är Melissa alltid redo när d gäller att bada bastu:)
Snart har vi även en 1åring här i stugan... oijj oijj, vartt far tiden? Jag minns precis hur jobbigt det var på BB före gumman ville ut, och hur skönt det var att komma hem sen... minns även att vi åt pizza när vi kom hem;)
Och nu... nu är det snart ett helt år sedan det hände, usch vad detta år har gått fort. Men Josefine är nog ändå mammas lilla bebis som seijjer "hej" direkt dörren öppnas:D
Nä... nu tog orken slut för att skriva mera.
Ha en bra dag.
Kram

Inga kommentarer: