tisdag 3 mars 2009

Nu...

Borde jag egentligen börja med maten, men jag skall skriva lite först:)
Måste ha maten klar så Melissa och jag får äta före vi åker och hämtar pappa och kör mot stan. Josefine får antingen äta mellanmål eller potatis, beror på när hon vaknar.
Annars har vi det bara bra, Josefine började gå i Lördas... på gammelmoffas 81-årsdag:) Å d börjar bara gå bättre och bättre, klättra har hon oxå lärt sig... upp i fåtöljen och storasysters säng slipper damen nu, så d e fullfart på när hon är vaken. D.v.s. nu när jag sitter här och skriver så sover gumman:)
Idag har vi tvättat kläder, vikt och plockat ur sängarna... måste bädda i nytt ännu idag, men d kanske eventuellt lämnar tills vi kommer från stan.
Tjaa... va skall jag berätta mera då?
Vill att d skall bli torsda nu så jag slipper till frissan, och sen får d bli lördag så vi får åka ut på partaijj:D
Men ni skall ha d så bra...
Kram

Inga kommentarer: