torsdag 12 mars 2009

Måste bara...

Berätta en rolig greijj...

Josefine har nämligen börjat komma till mig med sina läder-handskar, hon kastar dom i min famn och säger "ää"... detta betyder då att jag skall sätta på henne dom.
Hon har gjort det 2 gånger nu, och när hon kastar dom i min famn(flyger alltid för långt så dom hamnar på golvet), så plockar jag upp dom, ger tillbaka åt henne... men då kastar hon dom igen och säger "ää".

Så, d e bara att sätta på handskarna och så är gumman nöjd:D


Josefine med handsken på ena handen



Dom kan nog vara så lustiga dessa barn... mössan som jag skrev om i förra inlägget så fick MVG:D Och det som var allra roliaste så var ju att dra ner den över ögonen och åka nedför pulkabacken:D

D kan jag ju lungt säga... jag skulle ALDRIG våga mig på det:P

Melissa i pulkbacken med nya mössan



Nåja... nu är det snart dax för damerna att börja sova, när vi får hem pappa ikväll vet vi inte... men kanske han e borta såpass länge så jag får titta Sveriges Värsta Bilförare ifred, så inte han skall titta på sitt f*rban*ades Lost!!

Sj gillar jag nämligen inte alls den seriern, så egentligen får han vara borta till ½10... för då har jag mitt program på den säkra sidan:D

Well well... nu har det blivit 2 inlägg på 1 dag, det är ganska ovanligt nuförtiden... men nu tar det nog några dagar före jag skriver igen, för imårgon så åker vi söderut och kommer hem på Sönda:)

Men om jag inte skrivar mera före heljen, så skall ni ha en riktigt skön helj:)


Kramar

Inga kommentarer: