fredag 31 oktober 2008

Fredag igen:)

Japp d e d... å vädret är ganska trevligt nu, men d blåser:( D SNÖAR nämligen för fulla muggar här hos oss nu, tur att gubben satte vinter ringarna under bilen igår.
Jag behöver inte någon bil idag, och jag har ingen jag vill köra med heller. Gubben tog nämligen Audi till jobbet i mårse, å Sierra kör jag inte om ja inte måste.
Å för den delen är det sommar ringar under den, å d e ingen bra kombination med bakhjulsdrivet och snö med dom ringarna:)
Men jag har nog att pyssla med här hemma. För vi åker nämligen hem till mina föräldrar i kväll, så tvättmaskinen är igång och väskorna ska packas + att d ska plockas greijjer och sånt här hemma så d inte är så råddigt när vi kommer hem igen på Sönda:)
Denna vecka har vi städat och tvättat, lekt och varit ute:) Igår var vi till stan och handlade några julklappar och födelsedagspresenter:)
Jag börjar ha ganska många julklappar klara nu:) och d känns skönt...
Melissas viktigaste julklapp är inte inhandlad ännu, men d kommer:) Ska även beställa några julklappar på internet:)
Tjaa.. jag vet inte vad jag skall berätta mera.
Iheljen är det ju Dansgalan vid Kristallen... men vi åker ju söderut ikväll, så behöver vi inte fundera på om vi ska åka dit och trängas eller ej:)
Varken jag eller Freddi är intresserade av dansgalan. Sisst vi var dit så var vel när vi förlovade oss kanske, och det var ju -05. Vi har nog varit dit på området och så efter det... men vi har inte betalat in oss. Men klart d skulle vara roligt på ett sätt, man träffar ju mycket människor:) Men vi klarar oss lika bra utan:)
Tycker jag har dåligt ordförråd idag... tror ja ska ta och kika efter några julklappar på internet nu:)
Ha en fortsatt snöig dag:D
Kram

Inga kommentarer: