onsdag 15 oktober 2008

Underbart väder...

Ja, det kan man lugnt säga att det är idag:) Vi har inte hunnit njuta av vädret ännu, för vi har nämligen städat.
Men Josefine vaknade för en stund sen, så snart ska vi äta å sen ska vi gå ut och gunga och jag skall räfsa lite löv... börjar bli lagom trött på dom kräken nu. D finns ju OÄNDLIGA mängder på denna gård.
Men... jag har ju ngt att göra då medan damerna gungar:D
Jag kan nämligen inte va ute utan att ha ngt att göra... men nu finns d nog:)
Ikväll någon gång kommer mina föräldrar hit, å d ska bli så roligt att se Melissas min när dom svänger in på gården... vi har nämligen inte berättat ngt åt henne ännu:D
Dom är här till fredag eftermiddag/kväll ngn gång. Ska bli roligt med lite annat sällskap en barnen här inne i buschen:P
Annars vet ja inte vad ja ska berätta... Väntar ivrigt på att det skall bli 25 Oktober nu, då ringer nämligen min klocka 04.30:P
Tiden att stida upp är vel inte något att se framemot, men resten av dagen kommer att bli SUPER:D
Hmm... tycker jag har lite ord brist nu:) Men va kan man... har ju hunnit göra en hel del idag.
Och nu skall jag snart gå och värma korvsoppa till mig och Melissa som lemnade igår, å Josefine får ngt "fiskhopkok":)
Men men... ni ska ha en bra fortsatt vecka.
Kram

Inga kommentarer: