onsdag 1 oktober 2008

Denna kväll...

Har varit ganska givande:)
Melissa och jag har nämligen spelat tvister... hon fick det idag när vi var till Mc Donalds och åt. Och det är facktist ganska roligt när Melissa äntligen lärt sig hur man skall göra:D

Sen har jag också varit tvungen att tagit ner ena sido gardinen i vardagsrummet... vi har nämligen en liten "gardinsmarodör" som Fredric kallar henne här i huset, och den lilla damen spyttar ibland ännu... och självklart hade hon tuggat på mina gardiner och spyttat på dom. Så d var bara att ta ner dom och sätta dom i blöt.
Blev även tvungen att torka golvet i vardagsrummet... så, nu luktar inte vårt vardagsrum "spyfabrik" mera:P

Nåja... en tvättmaskin är igång, så den ska jag gå och hänga upp nu.
Detta blev en kort uppdatering, men jag måste ju klara av att skriva sånna ibland oxå:D

Kram

Inga kommentarer: